Kedy službu záchrany dát využijem?
Popis príznakov, ktoré najčastejšie sprevádzajú stratu
dát, nájdete
tu.
Obecne naše služby využijete, keď nemáte ku svojim
dátam prístup, keď sa ku ním jednoducho "nemôžete dostať". Bohužiaľ nie sme samozrejme schopní pomôcť, pokiaľ
dáta (médium) nie sú fyzicky k dispozícii.
Ako môžem zamedziť či predísť strate dát?
ZÁLOHUJTE, ZÁLOHUJTE, ZÁLOHUJTE a znovu ZÁLOHUJTE. V prípade záujmu sme pripravený s Vami konzultovať najvhodnejšie riešenie.
Vykonávajte priebežnú kontrolu zálohovania.
Používajte antivírové programy.
Udržujte svoj počítač aj média v čistom a bezpečnom prostredí. Pozor na nadmernú prašnosť a nedostatočné chladenie.
S počítačom a médiami zaobchádzajte opatrne (hlavne pozor na mechanické poškodenie, nárazy, tepelné výkyvy atď.)
Koľko za záchranu dát zaplatím?
Pozrite sa na náš
orientačný cenník.
Ako dlho záchrana trvá?
Prvotné posúdenie možnosti
záchrany dát vykonávame spravidla v priebehu niekoľkých hodín,
záchrana samotná nezaberie väčšinou viac ako 2 dni. V prípade expresnej realizácie sa na zákazke pracuje nepretržite od objednania po ukončenie.
Opravujete pevné disky?
Oprava
pevného disku je z finančného
hľadiska výrazne drahšia, ako zadováženie si nového
disku. Z tohto dôvodu
disky neopravujeme.
Predávate náhradne diely?
Nie.
Ako ku Vám môžeme poškodene médium dodať?
Spôsob dodania je na Vašom výbere.
Tu nájdete stručný popis, na čo pri odosielaní dbať.
Ako prebieha záchrana?
Podrobný popis nájdete
tu.
Na čo zachránene dáta nahráte?
Aj tu je voľba úplne na Vašom výbere. Zachránené
dáta môžeme skopírovať ako na Vami dodaný
pevný disk, tak na u nás zakúpene médium (
pevný disk, USB flash
disk).
U
pevných diskov odporúčame vykonať kópiu všetkých
dát, najlepšie 1:1. Ale na želanie môžeme vykonať tzv. kópiu
súborovú, vhodnú napr. pokiaľ na cieľovom
disku chcete ponechať pôvodné
dáta.
Objem
dát ani kopírovanie na iný
pevný disk neúčtujeme.
Kopírovanie je možné po predchádzajúcej dohode na počkanie.
Akým spôsobom je možné u Vás platiť?
hotovosťou pri preberaní
platobnou kartou s osobným odberom (pripravujeme)
eBankou (on-line alebo prevodom)
dobierkou
bankovým prevodom (iba v zvláštnych prípadoch po dohode)
Aká je vaša úspešnosť?
S obľubou našu úspešnosť vyjadrujeme slovami "pokiaľ
dáta na médiu sú, zachránime ich." Naša úspešnosť vo väčšine realizovaných prípadov dosahuje viac ako 99 % a v drvivej väčšine z nich sa nám podarí získať
dáta späť kompletné, teda
100 %.
Dôrazne však upozorňujeme, že šanca na
záchranu dát rapídne klesá s akýmikoľvek pokusmi o
obnovu vlastnými silami, hlavne však pri otváraní
pevného disku.
Je pri záchrane dát zachovaná záruka?
V 99 % prípadoch áno.
Aká je záruka bezpečnosti / ochrany zverených dát?
Najlepším dôkazom nášho zodpovedného prístupu a maximálnej starostlivosti a ochrany
dát, nech je už tradičná dôvera zákazníkov spracovávajúcich citlivé či tajné
dáta, ako aj neexistencia akéhokoľvek pochybenia v zmysle bezpečnostných pravidiel v celej našej histórii.
Pre špecifické požiadavky zákazníkov sme vždy pripravený dohodnúť individuálne zmluvne podmienky.
Pre inštitúcie vyžadujúce zo zákona zaistenie bezpečnosti zverených
dát certifikáciou NBÚ ponúkame režim vhodný pre stupeň utajenia „tajné“.
Ďalší popis zverených
dát tu.
Môžem byť prítomný pri záchrane?
Predovšetkým z dôvodu ochrany informácii
nie.
Je možné prísť ku nám?
Bohužiaľ, vo väčšine prípadov je potrebné špeciálne vybavenie, ktoré je k dispozícii iba v našom laboratóriu. Môžeme si však Vašu zákazku zadarmo vyzdvihnúť (platí pre SR, ČR, Maďarsko a Nemecko).
Môžem si u Vás skontrolovať prítomnosť zachránených dát?
Samozrejme, po predchádzajúcej dohode.
Môžem si na diagnostiku počkať?
Áno. Ale pri komplikovanejších závadách a u softwarových poškodeniach môže diagnostika trvať aj niekoľko desiatok hodín.
Aké sú Vaše obchodné podmienky?
Naše všeobecné obchodné podmienky nájdete
tu.